dimecres, 2 de març del 2011

GLOGSTER DRETS HUMANS

A l'assignatura de ciutadania de 3r he estat treballant amb el glogster com a eina que he après al curs.
L'he utilitzat per fer el tema dels drets humans i el resultat ha estat força satisfactori.
Metodologia:
-1ª sessió: lectura dels diferents articles de la Declaració dels Drets Humans. Cada alumne tria un article.
-2ª sessió: explicació a la pissarra digital de com es fa un glogster i els diferents elements (vídeo, cançó, fotografies, text i enllaç) que ha de contenir. Com a feina per a la propera sessió han de portar ja descarregats i triats tots els element que vulguin utilitzar al glogster.
-3ª i 4ª sessió: elaboració del glogster a l'aula (cada alumne té el seu ordinador).
-5ª sessió: cada alumne/a mostra i explica el seu glogster als companys.

En general han fet glogsters força treballats, amb vídeos i fotos molt addients a cada dret i la feina els ha agradat força.

1 comentari:

  1. Què bé! És una eina que a mi també em funciona molt bé, perquè els alumnes s'entretenen tot treballant.
    Felicitats!

    ResponElimina